torsdag 14 mars 2013

Eiffeltornet nästa...

Nu drar vi till Paris, lämnar istiden och får i varje fell några grader varmare, prognosen just nu för lördag är 5-10 plusgrader, men med regn. Kanske veckans snökaos i Paris hinner smälta bort. Mitt halsonda har i varje fall smält bort så nu är jag på banan igen, det blev en liten uppmjukning på F&S löpband i morse kändes riktigt bra.

Klockan 12 på lördag startar jag och Per i skogarna väster om Paris och målet 80 km därifrån lär man se  redan efter halva banan från någon höjd. Det är ju inte ofta målen i loppen är 300 meter höga och lika kända. Skall bli häftigt att närma sig på kvällen när det lyser....

Sandra startar kl 10, lite närmre Paris, med 30 km in till Eiffeltornet. Det lär vara ljust fortfarande när hon kommer fram men säkert lika häftig målgång ändå.

Vill ni ha koll på vår framfart i de franska skogarna och parkerna så går det nog att följa här, sök på Johansson uppe till vänster så hittar ni oss alla 3, finns inte så många Johansson i Frankrike ;-)
Klicka på startnumret så tror jag man kommer till en sida som visar vår framfart.

1 kommentar:

  1. STORT lycka till! Och njut av målgången! Skulle jag springa igen så skulle det vara just för målgångens skull!

    SvaraRadera